söndag 15 januari 2012





Liebster betyder "käraste" på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande;
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ;)


Av min fantastiskt duktiga och kreativa vän Blackbird fick jag ju den här fina awarden och fick vara med i bloggplussandet! Jag skickar min uppskattning vidare till bloggar jag verkligen gillar och har följt en längre tid. Flera av dom är nog egentligen för stora och uppskattade av så många att de inte får vara med. Men jag måste bara välja...

                                                         La maison d'Anna G.
                                                                 Fridas fina
                                                                    solrum 
                                       AprillAprill - Design Inspiration Vardag




Bilder via:  STIL inspiration, hm.com, Lyla & BluEllmania, Mokkasin, holmberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar