lördag 21 januari 2012

Hemmakurarlördag

Musik delar jag gärna upp i olika typer av sinnesstämningar, känsla mer än genre. Som t ex musik med ett skönt gung liksom. Den här killen har det definitivt och sen har de verkligen lyckats med den här reklammusiken. Lite mer ös och energi får jag bland annat av bandet the View och låten Grace.


 Att sonen gillar musik är kanske inte unikt för det gör väl alla barn, men det är ganska roligt när hela familjen gillar att spela kaptenen från Majorna på hög volym. (Fast det är inte han på bilden.)



I sommar hoppas jag på att få se den här sångerskan, och helst få höra Låten, den som ger mig Paris nostalgi. Den får mig att hamna i mitt chambre de bonne igen, där jag tittade ut över takåsarna och lyssnade på den på min lilla radio så högt det gick.



                                                          En mycket vacker bild bara.
 
Idag får den nog ske, premiären. Inte för att det är någon stor grej men det kan behövas en semla en sån här hemmakurardag.

Via: Lyla & Blu och Mokkasin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar